Pagi Tampan Malam Cantik


urm, korng penah x jumpa benda2 or orng2 camnie? setakat nie aku x penah la jumpa lagi.. hahahaha... jumpa at tenet ye la... anyway, aku nak cite la nie kan.... budak nie aku x sure ar dari mana cbb aku maen amik je gambar dia at fb orng... sharing is caring la katakan... herm, ape la nak jadi, nie la nama ye dunia nak kiamat... hahaha... caya x? x caye? kaji2 blek eh tanda2 besar n kecik kiamat k... aku cni cuma nak nasihat kepada anda2 semua yg bermuka an jambu n epal, x yah la jadi cmnie eh... bersyukur la dengan ciptaan yang diberikan... dah molek dah... x yah di cacat cela an... kan kena cacat an tol2.. baru tau... hehehehe... anyway, I've always pray for brothers and sisters (muslim) to be a better person to the God Al-Mighty...... ^^ .....aMin....^^

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: