ZALORA FIRST TIME PUNYE


herm, entri aku kali nak cite pasal ZALORA nie... klo ckp or tulis pasal zalora, mesti korng tau dah ape benda tu? hehehehe... penat diowng duk iklan at tv, newspaper, online n segala macam media la... hahahaha... entri aku kali nie aku nak cite la kan yg aku ade beli 3 jenis barang dari zalora... winks^^winks... first time masa aku layan website dia bapak ar bnyk gile pilihan, aku duk sampai malas dah nak tekan next next... hehehhe... sekali pilih je ape yg terkuar at page ye time tu... n walah, tu la yg at atas tu, 3 barang yg aku beli... 2 baju 1 suar...

mase dia anta order confirmation, ye cite at aku kate ye tiga2 barng dah anta, tapi lau sampai x sampai 3 brng means ade la satu dua brng tu yg amik masa tuk dihantar.. aku dalam aty pon, sh**.... jangan wei, aku nak balik ganu nie... hahaha... kang x pasal2 dari postage free kena bayar plak... mau x ye, ye anta ke rumah aku, pastu bapak aku anta plak ke u aku.. x membazir name ye... heheheh... tapi dalam 2 ary pastu, owng gdex tepun tanye aku ade beli brng dari zalora ke? aku pon tepikir jap, camne dia tau? selama nie aku beli dari lazada, xde pon ye nak tanye2... aku dalam aty pon ckp la... cbuk je mamat nie... cite ye cite, ye ckp la at aku yg ye nak anta pagi, so aku kate la, ha! anta la bang... saye ade at umah... bab nie la yg lawak n sengal ckit... hehehehe... =P

tngh la asyik2 aku nak sambung membabi buta, sekali ye tepun mula... ayat dia an, bang, umah abng yg mane eh? aku pon jawab la, kuarters jkr depan sekolah kebangsaan... sekali ye ckp, ye bang, dah depan sekolah, sekolah cina nie an, aku pon ckp la jauh sngt tu bang.. umah saye at depan2 je.... cite ye cite... dia ckp la... ade nampak van saye x? aku duk jeling2 la sekitar sekali nampak... yg x leh bla ye, aku lompat cam beruk duk jerit nampak2, siap lambai2 lagi... hahahaha... siot je... at sekitar umah aku nie dah la bnyk lotong n monyet sekali, tambah beruk ckup segala family dia... hehehehe... pas dah settle sain2 segala, aku pun bukak la kotak ye... elegance doh.. kotak ye je dah kantoi an barng kita ape... hahahaha... patut la abng budiman tanye aku ade beli barng dari zalora ke? urm, layan je... hehehe...

bukak2, terjumpa la satu keping kad nie, ye kate dpt 10% diskaun tuk belian yg seterus ye... aku pon bukan maen la gelak2 ye... nak tau nape? dah la at email pon dia bagi 10%, nie dpt brng pon dia bagi lagi... hahaha... baek aty ko zalora duk bagi diskaun je... hehehhe... yg dpt diskaun dari email tu terus je aku beli sandal... hehehe... post terus ke ganu... dah nak blek ye pasal la katakan... yg se lagi nie aku nak beli wallet or suar jeans la ti.. hahahha


hehehe... dpt la diskaun 6.99 sen... hahahha... well, xpe la... janji diskaun ye dop? kui3... sep agi pitih masuk nak shop2 lagi la at zalora... hahaha.. nak shoping sakan dalam internet je... hahaha... sonok doh... nak2 plak pakai visa(kad debit)... hehehehe... bajet ckit loh gitu... hehehe... pas shopping, kumpul plak point pakai bcard.... mane la tau kot2 ti dpt lagi diskaun dari bcard khusus tuk zalora je... hahaha... 


ZALORA... TERBAIK BEB!!!!
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: