ARRGHH!!! Dah NAK Blek!!



aduyai... 6/6/13 nie dah tiket flight ye... hahahaha... bajet je doh... flight2 segala... naek bas je pon... hehehe... tapi bas mahal punye... hahaha... sedap doh... aku sepanjang pegi blek ganu nie dua kali je aku skip dari guna sani express nie... hahaha... seyes kot, cam VIP or VVIP gitu loh kalo duk at kusi dia... dah la warna itam, cam bos plak ase ye... hehehe.... tu satu hal ye... nie masalah ye nie beg2 x kemas lagi, ntah mne je pegi baju n suar aku yg ramai2 nie.. dah la x cari2 lagi.. kang ade je yg tetinggal... huhuhuhu... sebut sal beg nie... nah ko sekali beg beso aku beli... hahaha... 80 gak la lesap wet aku... tinggi beg nak dekat pingg aku dah.. ke aku yg pendek sngt? urm... anyway, beg tarik lagi... save la otot2 tngn aku ti dari angkat beg nie ti... mau 10 kg beg aku nie ti... hhahaha...











tu belum kira printer lagi yg aku beli... haahah... siot, bnyk ye nak kena angkut... parah la camne wei, sampai kuala ganu ti sape nak tlng angkat... huhuuhh... brng2 yg aku dpt beli tu je la... at gambar bwah nie... dari gaji2 aku yg sebulan nie la... hahaha... kira bnyk jugak la kan... hehehe... dalam bank tinggal sikit je.. ala, janji ade je... ti ptptn masuk, kaya blek... hahaha... sengal kan? ti tngh2 sem mula la duk mkan magi segala.. yg x leh bla ye tu, makan berjemaah plak tu... hahaha... well, sonok kot... sikit bnyk kita kongsi amai2 doh... kenyang ye same je ti... hehehehe... tol dop? 


herm anyway, andset idaman nie dop lepas2 lagi... ntah beli la nak beli ye.. tunggu kaye ckit la ye bank.. hahaha.. ti aku beli ko eh... mahal la.. tepaksa la aku langgr prinsip aku doh... aku ye prinsip beli andset x leh lebih 500... hahaha... sbb bgi aku, atas 500 tu leh dpt 3 4 5 6 barang kot... huuhuh... 300 pon dah belas2 barng leh dpt, tapi xpe la... nak kelainan ye pasal... nyampah dah aku rase pegi mane2 je asyik samsunggggg je.. korng x jemu gak ke? nak ekshen pon dah x bape sonok? tol dop? herm... xpe la.. minat masing2... hehehe... rezeki masing2 jugak... kan? xoxo... koya dema nie... =P

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: