Jeans Yang Menyenakkan Kaum Adam


hahaha... entri aku kali nie aku amik sikit dari blog nasihangit... hahaha... kalo la lelaki yg bermuka tebal, x tau malu n suka menunjuk2 yg "adik korng panjat sngt" memang sesuai ar beli suar jeans gaye2 nie... hahahaha... agak sedikit kebangangan plak bile aku tngk... well... kalo nak pandang dari positif side ye.. senang nak buang air ti... hahahha.. x yah tebelit2 nak cari... ehhehe.. (owng laki tau la kot maksud ye)... anyway, entri nie hanya sekadar hiburan, xde motif or anasir2 buruk k... tapi bagi aku... aku lagi suka style geans yg sukutu a'laiha dengan yg cam bawah nie.... cantik n color aku prefer itam n biru kehitaman.. ehhehe...



SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: