Lariskan Jualan Dengan Video Gay


what's up guys, now speaking of gay, aku ade la jumpa satu syarikat jual n wat suar dalam laki nie an, kalo nak ikut an pandangan aku, style2 jugak la reka2 bentuk suar dalam tu, baju2 dia, short pants n segala yg ade lagi dalam syarikat diowng... cuma yang x leh bla ye mahal la... hahahaha... dollar lagi.... anyway, tu bukan isu ye... isu ye benda nie, semata2 nak lakukan produk diowng nie... diowng pegi la buat vid2 gay dengan model2 ye pakai suar dalam tu... ahahahahaha... ^0^..... x leh bla kot... pelik2... camtu pon boleh ke? anyway, aku nak bagi tau website ye pon cam segan2 nie... x yah kot... korng cari la sendiri... hahahaha.. tapi aku bagi salah satu vid diowng... yg lelaki2 sekali.. jangn syok pulak sudah... to those yg puang2... jgn sakan sgt nak tngk eh... dah tngk ti tobat2 ckit.. aku nak sampaikan benda yg betul je nie... bukan bukak jalan... so dah tngk tu dah... x yah tngk bnyk2 kali.. wat dosa je ti... hahahahaha.... > : - p .... XOXO... ingat tu!!!....



post nie akan didelete dalam mase 2 minggu.. cam aku ckp, aku sampai an benda benar... x yah la tngk bnyk2 kali ye... dosa... herm ...........~.~..........
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: