Talk To The Hand La Wei!!!!


ary nie agak sedikit penat n geram... hahahhaa.. menyampah pon ade... anyway, lantak la... aku adalah seorng yg plng x suka diriku ini dianggap bodoh dan x berguna... sbb bagi aku la, sia-sia je mak and abah aku yg tercinta at kuala selangor tu besar an aku kalo orang anggap aku bodoh.... aku suka cari pengalaman sendiri.... walaupun aku nie kadang2 suka jalan sorang2... tapi aku masih tetap dicari-cari oleh kawan2 aku.... AKU ADE KO ADE? dengan aku x yah la nak belagak ke riak ke atau sukutualaiha.... aku ckit on x heran... suka ko la nak riak sorng... sbb blik2, aku jugak orang yg ko cari ti... bukan nak bangga la... tapi skng nie sape yg anjng sape yg tuan? herm, tu la perangai manusia.... sabar je la... bile tegur makan aty pulak.. ha lantak ko la nak time ke x nak... kawan at dunia nie berlambak-lambak kita leh cari.... tapi yg betul2 mengerti diri kita yang satu nie teramat la sukar sekali.... aku penat ade best friend sekali je... tu pon time darjah satu... aku sanggup wat ape je tuk jumpa ngan dia kalo ade peluang... tapi, ntah la... ntah dia ingt aku lagi ke x... maklum la dah lame... aku pon dah x ingt name dia... just ingt muka dia je... huhuhuh... tu la best buddy yg penah aku ade... yg laen nie still kawan, tapi x seindah seperti dia.... huhhuhuhuh... ape2 pon aku tetap syng korng seperti sedara aku.... 

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: