Kemelut Jiwa Nan Sepi =(


bile diri dah makin berusia (ayat bajet je) mula lah macam2 masalah datang menimpa diri..... huhuhuhuu... pening ye la bile pikir pasal duit la, mak ngan abah at umah camne, duk2 jauh nie nak kena berdikari la, itu la ini la.... herm, bnyk sngt benda nak kena pikir, aku nie seowng yg jenis suka berfikir sampai diri sendiri pon leh kena telan dengan deman sebb otak den yg kecik nie terlalu bnyk sngt berfikir.... nie x tau la kalo dah kawen ti... mau botak kepala aku ti... ilang kecomelan aku.... huhuuhu... xpe2 U Nam ade... hehhehe... anyway, ary nie dah nekad nak gi tanye pegawai2 universiti at Unisza nie ape je step2 yg perlu diambil tuk bukak satu gerai at cafe unisza yang tercinta nie.... huhuhuhu.... keperluan semakin bnyk, tapi duit x bnyk2.... hahahaha... tu la manusia.... anyway, cdngn aku nak bukak kedai andset still membara-bara nie... aku nak wat tol2.... dah dpt kelulusan, nak cari tender luar plak yg snggup francais2 nie... hahahaha.... 


ape2 pon, memang gile ye langkah la nie.... tapi nak berjaya, xleh ar putus semangat... kena jiwa kental... aku nak cari sowng at sekitar tengganu nie lau leh orng luar tuk kerja ngan aku... mane la tau ti tiba2 aku ade exam, ade la orng yg leh jaga kedai ye... hahahahahha.... anyway, huhuhuuhuu, pening2... pe^a^ce .....

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: