huhuhu.. andset idaman aku!!!!


huhuhuhh... bile la aku nak dapat andset idaman nie... arga dag turun ckit... tapi wet tngh xde nie... dapat beli pon samsung wave y je... kira bersyukur gak la wat mase nie... huhuhu


nie pon dapat pakai andset samsung wave y sbb arga dia below 400... huhuhu... nie je la yang aku mampu wat mase nie... hahaha... bersyukur la.. nampak cam best je andset dia... elegance lagi warna itam... hahahaha.... tapi masalah ye x sampai2 agi andset ye... geram je aku... den dah besabo nie... sep baek diowng bagitau yg andset je baru je sampai... hahaha... dalam process nak anta ke aku... insyallah dapat khamis nie... tunggu la korng... lau x dpt2 gak aku pijak2 korng at lazada ti... hahahhaa... kejam x? hehehhe... pe^a^ce .....


SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: