Gampak!!... keta maen pasir la pulak....


HUH!... penat aku petng tadi push keta tolak kuar dari pasir2 at tepi pantai tok jembal ganu tadi... huhuuhu... nak tecabut urat kentut aku menolak... punye la enjoy aku drive sekali ingt lepas nak lalu kawasan pasir tu... sekali tebenam da... hahahhaa..... sian kawan aku... dah la baru je amik dia dari airport.... xpasal2 dia kena tlng gak kuar an keta dari pasir2 tu... muahahhaa... penat gak ar... tngh2 tolak bleh plak ade ketam kuar dari celah lubang pasir tu... melompat aku. dibuat ye... sep baek aku x jerit... lau x buat malu je... hahahhaa... yang x leh bla plak tu ketam ye dah mati... hahaha.. mati2 la aku ingt an dia idup agi... anyway, gambar at atas tu cilok orng ye je... aku naek keta viva ptng tadi.. hehhehe... papepon.... pe^a^ce .....

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: