Dua Jawatan? Mampukah AKu?


5 Feb 2013 arytu ade majlis AGM bagi satu sekretariat yang aku join la kan... dengan hati yang redha n pasrah... aku telah dilantik menjadi TYDP diowng... hahahaha.. sep baek bukan YDP... lau x lagi pening otak aku... sekretariat yg aku join nie name ye Sekretariat Gerakan Pengguna Siswa (GPS).... setiap universiti pasti ade kelab nie.. well, tegak an hak pengguna la katakan... hehehehe... 


herm, nak dicerikan la an at sini, selain jadi TYDP bagi sekretariat GPS... aku pon jugak telah dilantik menjadi Setiausaha bagi kos aku... pergh!!... SU kot... mati aku... asyik2 nak kena wat surat ngan kertas kerja je... patah la wei saraf2 otak aku asyik nak bepikir je memanjang... dah la masalah umat pon x settle2 lagi... nak kena pk benda lain pulak... herm... tu yang rasmi... yang x rasmi x kira lagi... aku nak kena jaga kelab PERKIM plak nie... tinggal kejap je terus senyap dak2 ye... hahaha... xpe la.. pandai2 la korng idup... degree an... xkan x leh wat kot... herm.. pape hal pon... malam tu memang aku balun makan gile2 gaban ye... heheheh.. lepas an geram gitu... memang terbaik la... malam tu pon aku yg urus an segalanya... rajin tol la aku nie an... xpela... pengalaman kena kejar wei... kena kedekut ckit... hahahhaa...



SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: