Ceritaku DI buKIT GambAng WatERpARK


what's up bloggers.... dah lama x update blog aku yg cininot nie.... anyway, nak cite la kan... tepat 27 Feb 2013, aku n the geng ade la pegi ke bukit gambang waterpark... hahaha... almaklumlah nak lepas an semua tension yang ade semasa berada at sem 4 nie... hehehe... merdeka lagi sebb dah abis ujian akhir sem... anyway, semangat ye pasal.... gerak kul 5.30 pagi... bapak x cukup tido aku dibuat ye... hahahaha... xpe la... nak sonok2 ye pasal aku sanggup bekorban... hehehehe... aku bawak keta kot... nak pecah mata aku lawan ngantuk2 nie... 4 jam kot dari kuala terengganu... memang terbaik la aku cakap... aku yg lead diowng... bajet cam tau jalan la katakan... hahahaha... tapi sampai gak eh xde sesat2 pon cuma telajak2 tapi x maen u-turn2 k... hehehehe.. bangga sei..,,

anyway, sampai2 je terus parking keta n pegi ke entrance ye tuk beli tiket... aku ingt an mahal cam sunway lagoon... sekali 20 lebih je la... hahaha... 23.90 lau x clap aku.... dak2 kecik 19 something... lau ade bawak kad pelajar dapat la disk... hehehe... aku x bawak, so kena la beli arga asal... siot je... lupa plak nak bwak... tapi papehal pon... tempat ye biasa2 je... lagi best Tambun at perak... yang name ye Lost World kot lau x clap... hehehe... tapi an, kalo kita maen ngan geng2 n orang2 kampung... leh tahan gak sonok ye... hahahha... x pk malu dibuat ye... sengal an... korng2 yg belum pernah pegi pegi la eh... aku jemput2 korng... hehehehe... seyes best kalo pegi amai2... jgn pegi sorng2... nak bajet forever alone plak... hahahha.... anyway, pada arytu jugak aku teilang an kamera orng... sep baek murah nak ganti... kalo dslr... mati la aku nak bayar sibu lebih... hahhaha.... sabo2... herm... dugaan ... @@


Nak Tngk Lagi Gambar Ye Bukak Link Nie:
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: