Sapa Tau Mana Bleh Dapatkan Benda Ni?

 herm, korng2 semua, aku nak tanye la kan, korng tau x at mane aku leh dpt benda alah nie.. aku nak beli satu la.. tapi dalam sekitar malaysia je... malas nak beli online la... huhuhh... beside mahal plak tu... dia kena an cas penghantaran da... anyway, kalo korng x tau ape natang nie.... meh2 sini aku cite... nie nama ye HAORI yang dipakai oleh semua captain bagi cerita BLEACH... hahaha... aku suka bab yg kain putih tu je.. cantik... luar putih dalam biru.. nie x silap aku Haori Hitsugaya Toushiro... hahaha.. bapak ekstrem sampai leh ingt nama2 character... anyway, kalo korng2 ade info mane aku leh dpt benda alah nie, tlong2 la eh pm2 aku at contact form aku yg baru nie... kerjasama korang aku dahulu kan dengan trimas... huhuhuhu... xoxo.... penat dah aku cari benda nie.... ~_~ ....

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: