Samsung S3/ Note 2 & Iphone 5?


herm, salam semua, dah lame x wat post... bz ngan kehidupan student la katakan.... anyway, aku nak tanye korng la, wat mase nie sape je dah nak pakai iphone 5? note 2? or even samsung s3? herm, kalo aku sah2 la belom... hahahaha... al-maklum la bajet negara x mencukupi... anyway, just nak cite la kan, wat mase nie antara ketiga2 benda alah nie yg plng aku suka adalah samsung note 2... hehehe.. why? well, sebb dia besar... hahahaha... sedap skit nak mcj2... aku baran betul kalo mcj2 guna andset touch2 nie keypad dia kecik2 molek gitu... nak tekan uruf laen kuar uruf laen.. sakit aty je... herm... tapi pape pon. tunggu je la 2 taun lagi dpt la ti... huhuhuhu.... anyway, aku nak share at korng arga yg terbaru aku jumpa tuk tiga2 andset nie... well, setakat pemantauan aku nie la yang plng murah... even at luar pon mahal... nie arga at online shop... korng leh la check k... hehehe... xoxo ... bile la nak pakai andset ribu2 nie ... =_? ...


RM 1 699.00 (Link 1)


RM 2 188.00 (Link 2)


$ 199.99 - $ 1 039.99 (Link 3)
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: