Koleksi Tandas Yang Paling Superb


herm, tepikir la plak an, bakpo ye tibe2 nak wat post pasal tandas n mangkuk2 jamban nie... hahaha.. maybe cbb dia cool n ade spekulasi kot... xpe2... jom tngk satu persatu eh...


herm, aku nak tanya korng la an? korng penah masuk tandas2 yang dia kate tandas VIP? tau ape je ade at dalam dia? hahahha... nie la!!... grand an, VIP n VVIP je... yg biasa2 nie pegi tandas awam je senang... bayar 20 sen je... heheheh


herm, bile aku tngk gambar nie an, aku teringt plak satu slot dalam Just For Laugh Gags yang mana time owng bukak je penutup tandas tu, kuar kepala orang... hahaha... sumpah sial!!... hahhaa... tapi yg nie pon, herm, aku ase x selera la... haha... baek tahan je tanam at tempat laen... nie mesti kes x puas aty ngan orang tu dia wat style tandas ye camnie... herm.... pon bole...


alamak!... hahaha... ade plak tandas ye camnie... leh mesin la underware or suar2 korng kalo la tibe2 x sempat nak tahan dia tekuar.... hahahaha... memang mesra alam sungguh la... hehehe... x pon, ko leh mesin baju tu jap sambil2 melepas an arta2 karun yang ade... hhaha... ttteerrrbbbaaaiikkk!!!>..


hahaha... tempat yg camnie la yg selalu diharapkan oleh laki2 yang busy gile ngan phone dia or tab2 dia... hahahaha... bukak je zip sangkut at tngn robot tu... tapi yg lawak ye an, tau pulak robot tu geli nak pegang suar orng yg berdiri depan dia... kenapa? tngk style jari2 dia... hahahha.... 


ha!, style tandas nie la yg timbul an spekulasi sikit... ntah dia wat sebb nak perli muslimah2 kita or just nak perli sister2 kristian... hahaha... dua2 pun pakai tudung, tapi yg islam kita panggil dia hijjab, kristian x tau plak panggil ape, so sape2 yg tau mention2 la ye at ruang komen.... aku ase penah dngr tapi dah lupa la...


ha!, antara semua2 toilet yg aku tunjuk an at korng tadi... ini je la bagi aku an tandas yang plng2 mesra alam yg pernah aku tngk... hahahaha... pergerakan motor tu pon menggunakan tenaga biofosil yang didapati daripada arta2 yg diberikan oleh pemandu ye... hahaha... jimat minyak dunia kalo kenderaan jenis nie dipasarkan ke mata dunia... hehehe... tapi kalo aku la an, x hingin mati idup mula pun aku x kan naek benda alah nie... hahahaha... malu siot!!!....
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: