OMG! ..Sakit Ye.. 18+

(sumber nasihangit.blogspot.com)

hahahaha.... cipan je.. first time aku bace sungguh x sangka... amik darah je upa ye... aku ingt an ape la... haish!!... wat suspen je... anyway, seyes lawak... kalo aku la jadi doktor ye at ctu time tu.. meh sini aku tunjuk kesakitan yang sebenar... hahahah.... sengal tol la... tapi sepanjang pengalaman aku derma darah nie... first suntik tuk besar ar ruang kulit je sakit sikit.. cam kena gigit keengga, pastu bila dia masuk an jarum yg besar tu... x ase pape pon... hahhahah.. tau2 je dah kuar darah ye... tapi seyes, ase ringan je badan pas derma darah tu... hehehehe.. anyway, nak nasihat ckit jom la derma darah amai2 ye.. x mati pon kalo derma satu beg darah... well, kalo dah ajal ye memang mati time tu x lah nak elak la an... hehehee.... XOXO... AWESOME.... ^0^ ....


(gambar hiasan je)
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: