Lukisan Yang Ganas Tapi Cantik


now, cite pasal lukisan nie an, ade la satu cite yg aku jumpa at blog uwaisaminin.blogspot.com pasal lukisan yang dihasilkan daripada darah... to be exact "BLoOd PaIntinG"... well, tu yg aku gelarkan la.. korng nak gelar pape pon ti... ikut korang la.. janji korng bahagia... anyway, lukisan ini adalah karya daripada Vincent Castiglia(30) yang menggunakan darah sebagai bahan pewarna untuk menghasilkan karya dia. Semua hasil lukisan dia adalah dari darah dia sendiri. Karya dia nie pernah menjadi cover album untuk beberapa band Metal dan juga cover untuk beberapa cerita horror. See, ade gak la manfaat dia wat lukisan guna darah sendiri... ade juga yg nak pakai... herm, anyway, nie gambar2 lukisan ye...






woh.. ~_~ ... kind of creepy though... anyway, aku respect dia sebb dia wat sesuatu yg laen daripada yang laen.. hehehehe... memang stylo la owng ckp... dia guna falsafah no pain no gain.. hehehe.. kenapa? well, sakit an nak amik darah sendiri tuk jadi bahan pewarna.... dah dpt dia lukis, pastu orng beli dia dpt la duit.. hahahaha... xde kesakitan xde la duit... hehehehe.... tapi an, satu lukisan nie still x leh lawan oleh owng2 zaman skng nie.... well, setahu aku la.. hahahaha.... Lukisan Mona Lisa yang menyimpan pelbagai rahsia dan persoalan di dalamnya.. well, dari blog2 yg aku bace la.. tapi cikgu aku penah cakap yang lukisan mona lisa nie an, kalo korang tngk mata dia dari mana2 sudut except belakang, korng akan perasan yg mata dia tu ikut aje mane korng berada time tngk gmbr tu.. paham x? kira mate dia cam bergerak la... well, aku pon x tau la tol ke x sbb x tngk depan2 lagi.. herm, xpe2 ade peluang ti aku kaji lukisan tu... hehehe... XOXO.. MOOD BLEK KAMPUNG!!.. Horay!!... ^0^ ...

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: