Artis Korea Yang Cantik Tapi Hodoh

herm, bila cakap pasal artis2 k-pop nie an, korng mesti pk, diowng nie comel la, cantik la, babydoll n yg sekutu dengannya... tapi sedarkah korng bahawa diowng sebenar ye bermake up an bedak n segala la yg leh wat an muka kita cam suci murni, xde cacat cela n xde kekurangan... herm, bila aku tngk tu, agak normal la bagi diowng... kate artis... huhuhhuuh.... duit bukan masalah kalo nak cantik bagi diowng... nie gambar2 yg aku jumpa la... 


ok tuk artis yang nie, nama ye Nana gitu, herm, kalo tngk gambar bawah tu, nampak cantik je, pure cam muka orang x besalah je... cuba tngk yg atas tu plak tanpa make up... Ya Allah, cam muka sampah pon ada.... hahahahhaa..... memang tebal la make dia guna tuk selindung an wajah dia yang cantik2 molek gitu... hahahahahhaa....... =P ...


ok, yang nie plak Jiyeon dari kumpulan T-ara... first2 aku tngk dia nie dalam cite Dream High 2... bapak cantik, comel, suci je... tapi bila aku tngk cite death bell, cam buruk ckit muka dia... hahahaha... nak tau cazmne muka ye, cam gambar yg ketiga rambut pendek tu.... tapi kalo nak ikut an la kan.. tu cam standard rupa2 gadis melayu la... hahahhahaha.. tapi yg plng ngeri tu, gambar mula2 yg cam baru bngun tido tu... hahahha.. kalo camtu la muka dia, gerenti aku leh bukak umah antu... kurang kos tuk make up... hahahaha... just saying, x maksud pape pon.. ~.~ ....


herm, kalo yg nie plak, Hara dari team KARA.... well, lau tngk muka dia yg bawah tu... cantik kot.. lau wat model tuk produk2 kecantikan... sah2 laku... tapi an, kalo yg gambar dia xde make up tu, bukan je owng x nak beli produk ye, syarikat agensi pon x nak amik dia jadi model... hahahahahhaha... ^0^ ....


ha!, kalo yg nie aku gerenti korng kenal n tau betapa comel n cantik ye dia... hahahaha.. Jessica from Girl Genaration... aku pon baru tau rupa dia camnie tanpa make up... dulu aku dengar cite dia wat pembedahan plastik... tapi xkan la dah wat plastic surgery stilll common2 je muka dia... herm, kalo dah x superb cantik ye, bedah la pape pon... tetap x leh ubah kenyataan yang sebenar... huhhuhuuhu... dunia2.. XOXO... TERPIKIR.. =.~ .....




SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.