hahaha... Siot Je!! First Time Dah Kena Diri..


hahahaha... ary nie n semalam aku ade pegi ke Kuala Lumpur.... hahahha... ade program ngan PERKIM... sebelum majlis, pegi la jalan2 at kota raya tu... cdng nak naek bas je... tapi dah geng2 ajak naek monorel, aku follow je la... hahahaha... first time kot nak naek.. semangat aku... beli token pakai mesin, masuk an duit dalam mesin... wosh!!.. feeling kot... hahahaha... sekali nak naek monorel ye... bapak padat... aku pon dengan aty yg husnu zhon, diowng nak kuar dah tu... hahahaha... last dah semua yg nak bla dari monorel tu pegi, aku pon naek la dengan perasaan berharap ade satu seat tuk aku.... al-maklumla baru first time naek... hahahaha... sekali masuk2 semua seat dah diamik... x pasal2 aku kena berdiri... huhhuhhuu... kalo monorel tu bergerak ngan care berhemah xpe la gak... nie asyik nak maen brek je... nak tecampak2 aku at dalam monorel tu... hahaha... yg x bleh bla tu cuba cover macho... hahahaha... padahal dalam aty dah ase nak tesungkur pon ade... hehehehhee.... anyway, memang best la dapat gak aku naek tren2 nie... tinggal flight je yg aku belom alami... hahahaha... agak2 ye bile eh? uhuhuhuh... peace ^_^ ....

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: