siot pig anjing tol la!!!! tekejut aku....


gampak doh... korng2 yang budiman, camne eh nak delete page yg kita like... dop tau la plak aku... baru aku tau mane dtng gambar2 shi** nie... hahaha... dari page nie ha... leh la clik tuk view... Shi** model suar dalam upaye........ camne la aku leh telike benda nie... hahahhaa... tu la suka sngt menglike, kan dah dapt gambar2 yg x senonoh... hahahhaa.. yg puang jgn nak tngk lame sngt ye... dosa... aku bagi sample je... nak edit malas... so pandng sekali je... pastu dah x yah nak bace2 lagi post nie... hahahhaa....


anyway, aku ade beli earphone dari lazada... kalo lambat gak sampai barng aku yg nie... memang gampak la service dia... hahahhaa... sakit no aty nie... hahahhaa... barng murah2  tapi service lembab ya amat... haish.... saba je la... hahahhaa.. pe^a^ce ....

SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: