Laptop Sushi Yang Grand


hahahaha..... cam korng tau, orng2 jepun nie memang otak kreatif... kalo wat something memang buat sungguh2... bukan cam kita... sesetengah je la yg rajin wat keje tu sampai abis... hehehe... kita nie jenis orng kurng sabar kita... maklum la... keje semua nak cepat... anyway, gambar at atas nie dia wat semua ye dari bahan2 sushi... kalo la ade jual at sini... aku dah beli satu dah... tapi tuk perhiasan je... haram jadah aku nak makan sushi... x sedp... hahahaa.. wasabi dia lagi la... nauzubillah x sedp ye... arytu aku ade makan satu... beli at supermarket mane ntah, bini bos aku dulu belanja.... nie lla gambar ye....


hahhaha... ade harga lagi tu... RM 8.50.... seyes doh, memang x sedap... first2 makan2 tu memang la cam, herm ok je rase dia... tapi, bila mam lagi satu ngan kicap n wasabi dia, nak temuntah aku dibuat ye... sushi nie dah la makanan mentah2.... hahaha.. kicap dia plak, bapak masin... hahaha.. darah tinggi aku kalo makan benda tu ngan kicap dia bnyk2... ahhahaha... wasabi dia plak... gigit kulit pokok tepi jalan lagi best daripada wasabi ye... hahahaha... seyes x sedap wasabi ye... bukan wasabi yang sebetul ye... hahahaha.. shit je.... hasih.... anyway, kalo korng2 yang belum ase.... pegi la beli ye... at sekitar shah alam n kl tu belambak kot kedai2 yang ade provide benda2 alah nie.. hehehhehehe... peace =D ....


SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: