gampak!!! asyik nak tembak orng je... hahahaha


bukak2 fb tadi tenampak la benatang nie... hahahahha... saba je la eh Nazmi Faiz.... hehehhehe..... ade la gak statement pedas dia an.... hehehhee... "MALAS NAK LAYAN GOSIP DAN SAYA BUKAN PLAYBOY, NAZMI FAIZ"..... tapi an, tuk pengetahuan korang... aku sebenar ye x kenal pon mamat nie... yg aku tau dia pemain bola... hahahahaha..... mase tngk gambar dia tadi an... aku cari gak name dia... hehehehhehe.... teruk x aku? hahahaha... well hello? aku x suka sngt tngk2 bola nie... tapi kalo nak ajak tngk, bole je... yg pentng belanja aku makan... muahahhaa... sambil makan ti, korng dengar la aku maki hamun pemain2 yg x reti maen ti... hahahahaa... sambil2 tu...;


hahahaha.... mak aih... bekesan kot... terbaek la produk dia nie... hahaha... daripda telebih sihat... jadi sihat2 kuku je... muahahhaha... (peribahasa suam2 kuku, ubah sikit je... hehehe)... nak tahu lebih lanjut bukak la link nie eh... hahahaha... Facebook Slim Diet 2
SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: