Aku dah Jadi Stokis Handset!! Beli la Jom...


hahahaha... bermula ye ary nie aku jadi stokis andset... hehehehe... andset2 ye ti aku bagitau mane korng leh tngk tuk tau specification dia ngan arga ye... hahahaa... jgn risau... yg nie ori... aku x tipu punye... cuma penghantaran maybe amik masa dari 4-7 ary waktu berkerja... well maklum la... nak kena tngk tol2 yg korng dah bank in wet ye ke or tidak... hahahaha... tapi memang aku x tipu... dapat punye... cuma lambat ckit... kalo korng nak guna dalam masa yg cepat... pegi la beli at mana2 kedai yg ade eh.. hehehehe... ok, tuk sampaian dia just sekitar Universiti aku je au... ahhaha... sorry, aku x leh wat jauh2... korng kena dtng sini... hehehee... aku jadi stokis je... brng pon xde at aku... muahahaha... so sekitar kuala terengganu kalo nak leh contact eh... ti kita set jumpa at ne2 tuk amik order U guys eh.. ehhehehe... my phone number 019-3915063 (Hazmi)

Apple iPhone 4S 16GB (White)


RM 2 230.00

Samsung Galaxy Note (Black)


RM 1 980.00

Lumia 800 (Cyan)


RM 1 499.00

HTC Desire C (Black)


RM 720.00

Nokia C3-00 (Slate Grey)


RM 310.00

Nokia C2-03 (Gold White)


RM 270.00

(Free 2 GB Memory Card)

Sony Ericsson ST18i/Xperia Ray (Gold)


RM 700.00

(Free 4 GB Memory Card)

* well, kalo korng rase arga dia still mahal, kita leh bincng2 tuk kurng an lagi... hehehehe... kalo sesape yg nak beli leh pm aku eh... 019-3915063.... tapi kali yg bukan sekitar kuala terngganu nak beli gak boleh je.. pm aku kita deal tuk cas penghantaran eh... hahaha...aku guna Pos Malaysia... Murah sikit... hehehehe... berminat pm la ye... tuk jenis2 yg laen... tunggu info dari aku eh tuk andset2 yg laen pula... hehehehe... =D ...





SHARE

Jiemy

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: